دوستت داشتمدوستت دارم...اما نمی دانم چه کسی گفتدیگر او را نمی بینی تا آخرین روز دنیا...راست می گفت...دیگر چشمهایت از آن من نیستندو دستهایت بوی شقایق های وحشی نمی دهندوقتی تو با من نیستیتمام غصه های دنیا با من است... ...